Občianske združenie
Absolventi vzdelávania
Zoznam absolventov vzdelávania Partnerstvo a spolupráca MŠ a rodiny, názov témy na záverečnú prezentáciu, anotácie. | |
Jana Arendáčová, Názov témy: Spolupráca s rodičmi pri hre na zobcovú flautu Anotácia: V práci sa zaoberám nácvikom hry na zobcovú flautu za účasti rodičov. Poukazujem na dôležitosť účasti rodiča, ktorý získava informácia ako pomáhať deťom aj doma. | |
Alžbeta Boženská, Názov témy: Formy spolupráce MŠ a rodiny Anotácia: V práci sa zaoberám formami spolupráce s rodičmi, ktoré uplatňujeme v MŠ, v ktorej som zamestnaná. | |
Ivana Boženská, Mgr., Názov témy: Spolupráca a vzťah rodiny a školy Anotácia: V práci sa zaoberám úskaliami pri budovaní vzťahov školy a rodiny. Úlohou učiteľa pri budovaní týchto vzťahov. | |
Anna Dolinská, Názov témy: Spolupráca s rodičmi na úrovni triedy - spolločné aktivity Anotácia: V práci sa zaoberám možnosťami spolupráce s rodičmi na úrovni triedy, poukazujem na možností spolupráce aj s rodičmi detí z MRK. | |
Radová Beáta, Mgr. Názov témy: Komunikácia s rodičmi detí so zdravotným postihnutím Anotácia: V práci sa zaoberám špecifikami práce s deťmi so ŠVVP a formami komunikácie s rodičmi týchto detí. | |
Monika Joščáková, Názov témy: Komunikácia ako základ dobrej spolupráce s rodinou Anotácia: V práci poukazujem na potrebu vzájomnej komunikácie pre zplepšenie vzťahov s rodičmi | |
Daniela Koľšovská, Názov témy: Komunikácia učiteľa s rodičmi Anotácia: V práci sa zaoberám typológiou rodičov v nadväznosti na spôsoby komunikácie podľa týchto typov. | |
Janka Kováčová, Názov témy: Neformálne stretnutie - Dlhá zima, príjemne pri čaji Anotácia: V práci venujem pozornosť aktivite, ktorú sme realizovali v triede za účasti a v spolupráci s rodinou. | |
Mária Luterančíková, Názov témy: Rodičovské práva a povinností v živote našej materskej školy Anotácia: V práci rozoberám práva dieťaťa a ich porušovanie. Rozoberám príklad, ktorý sme riešili v MŠ, v ktorej som zástupkyňou. | |
Mária Matiková, Názov témy: Komunikácia materskej školy a rodiny Anotácia: V záverečnej práci rozoberám rôzne formy komunikácie s rodinou, ktoré využívam v praxi. | |
Renáta Mašlárová, Názov témy: Práva dieťaťa ako súčasť diania v materskej škole a rodine Anotácia: V práci sa venujem porušovaniu práv deti, ktoré pochádzajú zo sociálne slabých rodín. | |
Katarína Mláková, Názov témy: Formy spolupráce s rodinou a príprava stretnutí Anotácia: V záverečnej práci sa zaoberám prípravou stretnutí s rodičmi a úskaliami, ktoré je potrebné pri ich príprave prekonať. | |
Mária Mosorjaková, Názov témy: Komunikácia ako podmienka dobrej spolupráce Anotácia: V záverečnej práci upriamujem pozornosť na spôsoby komunikácie s rodinou, ktorá tvorí základ dobrej spolupráce. | |
Amália Sučková, Bc., Názov témy: Formy spolupráce materskej školy a rodiny Anotácia: Záverečná práca charakterizuje vzťah rodiny a školy. Poukazuje na to, aký je dôležitý jednotný vplyv týchto subjektov |
|
Zuzana Štefanská, Mgr., Názov témy: Spolupráca rodiny a pedagógov pri adaptácii dieťaťa zo sociálne znevýhodneného prostredia Anotácia: V práci sa zaoberám spoluprácou s rodinou detí z MRK. Táto spolupráca si vyžaduje trpezlivý prístup a získanie si dôvery rodičov. | |
Katarína Töröková, Bc., Názov témy: Komunikácia s rodičmi MŠ Anotácia: V práci sa zaoberám rôznymi formami komunikácie s rodičmi a poukazujem na osvedčené komunikačné spôsoby | |
Vyšňovská Zuzana, Mgr., Názov témy: Spoločné aktivity MŠ a rodičov organizované v spolupráci Anotácia: V práci sa venujem aktivitám, ktoré počas roka organizuje MŠ, v ktorej som riaditeľka a ako zapájame rodičov do týchto aktivít. | |
Mária Zimová, Názov témy: Spolupráca materskej školy a rodiny a účasť na spoločných podujatiach Anotácia: V záverečnej práci venujem pozornosť vybraným aktivitám, ich príprave a aktívnemu zapojeniu rodičov do týchto aktivít. |
|
Silvia Bartošová, Bc., Názov témy: formy spolupráce s rodinou a príprava stretnutí s rodičmi Anotácia: V mojej práci charakterizujem špecifiká vzťahov rodiny a metrskej školy. Ponúkam návrhy na zefektívnenie spolupráce | |
Veronika Budayová, Názov témy: Možností spolupráce materskej školy a rodiny formálne a neformálne stretnutia Anotácia: V práci sústreďujem pozornosť na formálne a neformálne stretnutia s rodičmi našej materskej školy. | |
Gabriela Blizmanová, Názov témy: Formy spolupráce s rodinou Anotácia: V práci rozoberám možností spolupráce s rómskymi rodičmi, ktorých detí navštevujú ťriedu MŠ, v ktorej pracujem. | |
Magdaléna Iľanovská, Názov témy: Možností spolupráce materskej školy a rodiny Anotácia: Záverečnú prácu venujem príkladom dobrej praxe v MŠ, v ktorej pracujem. Poukazujem na rôzne možností pre spoluprácu s rodinou počas celého roka. | |
Jana Kočišová, Mgr., Názov témy: Príprava plánu spolupráce v podmienkach MŠ, navrhnutie plánu spolupráce Anotácia: V záverečnej práci sa zaoberám zaraďovaniu aktivít plánu spolupráce s rodinou. |
|
Viera Kožárová, Názov témy:Formy spolupráce s rodinou Anotácia: Práca je zameraná na realizáciu projektu Vesmír, ktorú organizuje materská škola, na tomto projekte participujú rodičia účasťou aj finančne . | |
Eva Kuperová, Mgr., Názov témy: Príprava plánu spolupráce v podmienkach MŠ, navrhnutie plánu spolupráce | |
Eva Maturkaničová, Názov témy: Možností spolupráce rodiny a školy Anotácia: V úvode svoje práce sa venujem dôležitosti vzťahu rodiny a školy. Formálnym a neformálnym spôsobom spolupráce. |
|
Mária Meľuchová, Názov témy: Formy spolupráce s rodinou a príprava stretnutí s rodičmi Anotácia: Záverečná práca oboznamuje o možnostiach spolupráce materskej školy a rodiny. O tom, aký význam má spolupráca s rodičmi. | |
Mária Mikolajová, Názov témy: Formy spolupráce s rodinou | |
Iveta Mlynarčíková,Bc., Názov témy: Komunikácia učiteľa s rodičmi Anotácia: Práca je zameraná na rôzne spôsoby komunikácie s rodičmi, | |
Viera Ondrušová, Názov témy: Formy spolupráce s rodinou a príprava stretnutí s rodičmi Anotácia: V práci poukazujem na to, aká je dôležitá a potrebná účasť rodiny na aktivitách triedy. | |
Mária Semanová, st., Názov témy: Účasť rodičov na dianí MŠ | |
Mária Semanová, Názov témy: Formy spolupráce s rodinou Anotácia: V záverečnej práci sústreďujem pozornosť na formy spolupráce s rodičmi materskej školy, v ktorej pracujem. |
|
Alžbeta Sirková, Bc., Názov témy: Spolupráca MŠ a rodičov na projekte Križovatka Katka Anotácia: V práci rozoberám účasť rodičov na aktivitách školského vzdelávaciieho programu - na realizácii a príprave projektu školy Križovatka Katka. | |
Mária Škotková, Mgr., Názov témy: Spolupráca s rodinou na úrovni triedy Anotácia: V práci sa zaoberám spoluprácou s rodinou na úrovni triedy pri organzovaní aktivít počas celého dňa v materskej škole. | |
Ľudmila Tatarková, Názov témy: Formy spolupráce s rodinou a príprava stretnutí | |
Zuzana Tomčíková, Názov témy: Príprava plánu spolupráce v podmienkach MŠ | |
Erika Vlkolinská, Mgr., Názov témy: Zapojenie rodičov so edukačných aktivít Anotácia: V mojej záverečnej práci rozpracovávam aktivity netradičných foriem spolupráce, ktoré sama využíva. Touto prácou chcem poukázať , ako sa dá s rodičmi jednoduch spolupracovať. |
|
Dušana Zahradníková, Mgr., Názov témy: Príprava plánu spolupráce v podmienkach MŠ, Anotácia: V práci sa zaoberám možnosťami spolupráce s rodinou a prípravou plánu spolupráce. Emília Tomalová, Bc., Názov témy:Spolupráca MŠ a rodiny pred a po zápise do MŠ Anotácia: V záverečnej práci poukazujem na možností spolupráce a aktivity s rodinou, ktoré je možné zrealizovať ešte pred vstupom do materskej školy a tiež po prijatí dieťaťa do materskej školy. Slávka Cisková, Názov témy: Efektívna vzájomná kominikácia rodiny a MŠ Anotácia: V práci sa zaoberám problematikou komunikácie s rodinou, ako efektívne komunikovať. Poukazujem na mne osvedčené spôsoby komunikácie.
|
|
Gabriela Grigerová, Názov témy: Možností spolupráce rodiny a materskej školy Anotácia: V záverečnej práci rozpracovávam spoluprácu rodiny a meterskej školy, rozoberám rôzneformy spolupráce s rodičmi, ktoré využívame v MŠ kde pracujem. | |
Mária Semanová st., Názov témy: Účasť rodičov na dianí MŠ Anotácia: V prvej časti uvádzam všeobecne možností spolupráce dvoch najdôležitejších sociálnych skupín: rodiny a školy. V druhej časti sa zaoberám vypracovaniu projektu. | |