Občianske združenie
Absolventi vzdelávania vzdelávacieho programu číslo 904/2012 - KV / jún 2013 |
Bartošová Mária, Mgr.,Záverečná práca: Práva dieťaťa predškolského veku, anotácia: V práci sa autorka zamýšľa nad uplatňovaním práv dieťaťa predškolského veku a rozpracovaním týchto práv v dokumentoch školy |
Benková Zdenka, Mgr., Záverečná práca: Spolupráca s rodinou na úrovni triedy, anotácia: V práci autorka upriamuje pozornosť na získavanie rodičov pre spoluprácu s MŠ formou projektu Z rozprávky do rozprávky. |
Biroščáková Mária, Bc., Záverečná práca: Práva a povinností rodičov, anotácia: Práca poukazuje na legislatívne vymedzenie práv a povinností rodičov detí a rozpracovanie týchto náležitosti v školskom poriadku. |
Dachová Alena, Záverečná práca: Formy spolupráce s rodičmi detí zo sociálne znevýhodneného prostredia, anotácia: Autorka poukazuje na špecifické prístupy, ktoré uplatňuje pre získanie spolupráce materskej škola a rodičmi detí zo sociálne znevýhodneného prostredia. |
Fejerčáková Lucia, Záverečná práca: Tematické stretnutia s rodičmi-Ide sa na huby, anotácia: autorka v práci opisuje prípravu tematického stretnutia ide sa ne huby, venuje pozornosť organizačnému zabezpečeniu podujatia. |
Hradiská Irena, Záverečná práca: Formy spolupráce materskej školy a rodiny, anotácia: autorka sa v práci zaoberá rôznymi aktivitami a formami spolupráce, ktorú uplatňuje počas školského roka. |
Kivaderová Nadežda, Záverečná práca: Tematické stretnutia s rodičmi, anotácia: V práci autorka popisuje tematické stretnutia s rodičmi pri rôznych príležitostiach, ich prípravu a realizáciu. |
Krupeľáková Iveta, Záverečná práca: Spolupráca s rodičmi na úrovni MŠ, anotácia: Autorka sa v práci zaoberá rôznymi formami spolupráce materskej školy a rodiny počas školského roka. |
Malivánková Lýdia, Záverečná práca: Spolupráca materskej školy a rodiny pri realizácii projektu Zelená škola, anotácia: Autorka popisuje ako získali rodičov pre spoluprácu pri realizovaní projektu Zelená škola, do ktorého sa zapojila materská škola a ich aktívny prístup. |
Nemcová Eva, Záverečná práca: Spolupráca a pomoc rodičov pri organizovaní aktivít v materskej škole, anotácia: Autorka popisuje aktívny prístup rodičov pri organizovaní aktivít v materskej škole. |
Raková Miriam, Záverečná práca: Školský časopis ako forma písomnej spolupráce, anotácia: Atorka poukazuje ako môže školský časopis zlepšiť komunikáciu s rodinou. |
Štramová Iveta, Mgr., Záverečná práca: Formy spolupráce s rodičmi detí zo sociálne znevýhodneného prostredia, anotácia: Autorka poukazuje na problémy pri komunikácii s rómskymi rodičmi a zaoberá sa ťažkosťami pri spolupráci. |
Vašková Mária, Mgr., Záverečná práca: Formy spolupráce s rodinou v oblasti rozvoja kompetencií detí, anotácia:Autorka rozoberá účasť rodičov nielen na aktivitách triedy, ale aj priamo na výchovno-vzdelávacom procese a spôsobmi ako môžu rodičia pomáhať pri rozvíjaní kompetencií detí. |
Kažimírová Anna, Záverečná práca: Spolupráca s rodičmi na úrovni triedy, anotácia: Autorka poukazuje na formy spoluprace v triede 2-3 ročných detí. Komunikáciu s rodičmi týchto deti a aktivitami, ktoré pre ne organizujú v triede. Lesíčková Viera, Záverečná práca: Účasť rodičov na aktivitách materskej školy, anotácia: Autorka v práci predstavuje rôzne aktivity materskej školy a podiel rodičov na ich príprave a organizácii. |
Účastníci vzdelávacieho programu číslo 905/2012-KV |
Benková Zdenka, Mgr., Záverečná práca:Kompetencie učiteľa MŠ, Anotácia: Autorka rozoberá kľúčové kompetencie učiteľky materskej školy a osobitne venuje pozornosť ich rozvíjaniu. |
Boženská Alžbeta, Záverečná práca: Prijímanie detí do materskej školy. Anotácia: Práca je zameraná na postup pri prijímaní detí do MŠ v zmysle platnej legislatívy a tiež kompetenciám riaditeľky materskej školy pri prijímaní detí. |
Boženská Ivana, Mgr., Záverečná práca: Pedagogická diagnostika v materskej škole. Anotácia: Autorka zaujímavým spôsobom rozoberá rôzne formy pedagogickej diagnostiky a uvádza vlastné, ktoré sa jej v priebehu praxe osvedčili. Uvádza tiež zdroje, z ktorých pri ich tvorbe vychádzala. |
Capová Dana, Záverečná práca:Vedenie triednej dokumentácie. Anotácia: V práci je pozornosť venovaná vedeniu triednej dokumentácie, v zmysle platnej legislatívy. Osobitnú pozornosť autorka venovala osobnému spisu dieťaťa. Dachová Alena, Záverečná práca: Osobnosť učiteľky MŠ. Anotácia: Autorka poukazuje na osobnostné vlastnosti, ktoré potrebuje učiteľka MŠ, aby bola úspešnou. |
Hradiská Irena, Záverečná práca: Prevádzkový poriadok materskej školy. Anotácia: Prevádzkový poriadok je dokumentom školy, ktorým sa riadi vnútorná prevádzka a organizácia. Autorka rozoberá jednotlivé jeho časti. |
Lesičková Viera, Záverečná práca: Vedenie triednej dokumentácie. Anotácia: V práci sa autroka zaoberá vedením triednej dokumnetácie v materskej škole. |
Radová Beáta, Mgr., Záverečná práca: Program adaptačného vzdelávania asistenta učiteľa v špeciálnej materskej škole. Anotácia: Autorka uvádza vlastné skúsenosti, ktoré získala pri zostavovaní programu adaptačného vzdelávania až po jeho ukončenie. |
Štefanská Zuzana, Mgr., Záverečná práca: Kariérny rast učiteľa materskej školy. Anotácia: Autorka sa v práci zaoberá kariérnym rastom učiteľky materskej školy po skončení štúdia. |
Štramová Iveta, Mgr., Záverečná práca: Dokumentácia triedy. Anotácia: Autorka sa zaoberá dokumentáciou materskej škole v zmysle platnej legislatívy. |
Mašlárová Renáta, Záverečná práca: Prevádzkový poriadok v materskej škole. Anotácia: Práca rozoberá pracovný poriadok v materskej škole, jeho štruktúru a obsah jednotlivých častí. |
Tančáková Nataša, Záverečná práca: Prehľad o usporiadaní denných činností - Denný poriadok. Anotácia: Autorka venuje pozornosť uvoľnenému dennému poriadku, poukazuje na jeho výhody a nevýhody. Uvádza skúseností z vlastnej praxe. |
Tomalová Emília, Bc., Záverečná práca: Vedenie triednej dokumentácie. Anotácia: Autorka venuje pozornosť vedeniu triednej dokumentácie a ďalšej dokumentácie o deťoch v materskej škole. |
Tőrőková Katarína, Bc., Záverečná práca: Práva a povinností rodičov v školskom poriadku. Anotácia: Autorka poukazuje na dôležitosť úpravy práv a povinností rodičov v školskom poriadku. |
Šarišská Blažena, Záverečná práca: Adaptačné vzdelávanie ako forma kontinuálneho vzdelávania. Anotácia: Autorka sa na základe vlastnej skúsenosti zamýšľa nad realizáciou adaptačného vzdelávania, jeho dĺžkou a obsahom. |
Mláková Katarína, Bc., Záverečná práca: Kompetencie učiteľa MŠ.
Anotácia: Autorka rozoberá kľúčové kompetencie učiteľka z pohľadu
celostného rozvoja osobnosti .
Raková Miriam, Záverečná práca: Lyžovanie ako súčasť ŠkVP.
Anotácia: Autorka ako inštruktorka lyžovania venuje pozornosť
uplatneniu lyžovania v materskej škole.
Bartošová Mária, Mgr., Záverečná práca:Kompetencie učiteľa
materskej školy. Anotácia: Autorka poukazuje na pohľad rôznych
autorov na kompetencie učiteľa. Zamýšľa sa nad jednotlivými
kompetenciami, zvlášť hrovými.