Občianske združenie
Absolventi 2018 v programe Kooperácia MŠ s rodinou v súčasných podmienkach č. 1796/2018-KV
Mgr. Monika Sabolová;Názov práce: Význam spolupráce rodiny a školy; Anotácia: Rodina ako prvý učiteľ sa podieľa na učení dieťaťa už od útleho detstva, spoluprácou so školu sa prhlbuje vzťah s rodinou a vzájomná dôvera
Bc. Jana Čučvarová;Názov práce:vVýznam spolupráce rodiny a školy;Anotácia: Ak sa rodič a dieťa cítia v škole dobre a bezpečne zvyšuje sa tým aj dôvera v učiteľov.
Mgr. Monika Baluchová;Názov práce: Pravidlá slušnej komunikácie;Anotácia: Komunikácia je základným dorozumievacím prostriedkom, ako prekonať úskalia v komunikácii sa venuje autorka.
Mgr. Monika Hamráčková;Názov práce: Rodina ako faktor ovplyvňujúci výchovu a vzdelávanie;Anotácia: Čím sú sociálne rozdiely rodiny a školy menšie, tým je výchova a vzdelávanie .
Bc. Marta Dutková;Názov práce: Spolupráca s rodičmi na úrovni triedy;Anotácia: Rodič je v dennom kontakte s učiteľkami v triedy, je to nalepšia možnosť ako si získaž rodičov pre spoluprácu
Lucia Balaníková;Názov práce: Význam spolupráce školy a rodiny; Anotácia: Spolupráca s rodinou má význam tak pre rodiča ako aj dieťa a školu
Mgr. Ivana Zborajová;Názov práce: Eormálna a neformálna spolupráca s rodinou;Anotácia: Škola má počas roka mnoho možností pre spoluprácu a stretávanie sa s rodičmi na formálnych a neformálnych podujatiach
Mgr. Patrícia Miháliková;Názov práce: Význam spolupráce rodiny a školy;Anotácia: Autorka pokazuje na rodinu ako prvého učiteľa dieťaťa a potrebu spolupráce pre ďalší jeho vývin.
Mgr. Iveta Migašová;Názov práce: Význam spolupráce rodiny a školy;Anotácia: Škola dopĺňa výchovu a vzdelávanie v rodine, len ruka v ruke sa podarí pripraviť dieťa na vstup do ZŠ.
Mgr. Elena Marhrfková;Názov práce: Komunikácia s rodinou, komunikačné bariéry
Marcela Sopková;Názov práce: Práva a povinnosti rodičov v školskom poriadku
Renáta Gardecká;Názov práce: Účasť rodičov na aktivitách triedy;Anotácia: Rodičia sa veľmi radi zúčastnia na triednych podujatiach ak je dobré načasované a svojim obsahom splní očakávania rodičov
Iveta Katuščáková;Názov práce: Tematické stretnutia s rodičmi;Anotácia: Materské školy počas roka plánujú rôzne podujatia k sviatkom a pamätných dňoch, ktoré obohacujú aj kultúrnym programom detí.
PaedDr. Jana Antolíková;Názov práce: Spolupráca s rodičmi na úrovni triedy; Anotácia: Učiteľky sa stretávajú s rodičmi denno denne, preto majú rôzne možnosti získať ich prespoluprácu
Janka Mašlejová;Názov práce: Formy písomnej komunikácie s rodinou; Anotácia: MŠ využívajú rôzne formy písomnej komunikácie, aby rodičov oboznámili s úspschmi ich detí.
PaedDR. Monika Karnišová;Názo vpráce: Rodina ako faktor ovplyvňujúci výchovu a vzdelávani;Anotácia: Rodina má právo vychovávať svoje dieťa podľa svojich predstáv, nie vždy je to však sv súlade s požiadavkami spoločnosti, spoluprácou so školou je možné výchovu v rodine usmerniť.
Mgr. Anna Šašalová;Tematické stretnutia s rodinou;Anotácia: Počas roka sa rodičia stretávajú v materskej škole pri rôznych podujatiach.
Mgr. Gabriela Hauer; Názov práce: Práva a povinnosti rodičov v školskom poriadku;Anotácia: Školský poriadok vydáva riaditeľka školy, sú v ňom upravené práva a povinnosti rodičov v súlade s platnou legislatívou
Bc Zuzana Karaffová;Názov práce: Spolupráca s rodičmi na úrovni triedy;Anotácia: Ročia počas roka pomáhajú materskej škole svojou účasťou na brigádach, finančne aj účasťou na rôznych aktivitách
Bc. Katarína Nigutová;Názov práce:
Milada Jarkovská;Názov práce: Účasť rodičov na aktivitách triedy;Anotácia: Rodičia sa aktivít v materskej škole veľmi radi zúčastnia, ak sú vhodne plánované.
Eugénia Rurová;Názov práce: Význam spolupráce rodiny a školy;Anotácia: Spolupráca školy a rodiny má význam tak pre školu ako aj rodiča a dieťa.,
Silvia Kočvárová;Názov Práce:Formy písomnej spolupráce;Anotácia: Písomná komunikácia s rodinou je jednou s foriem komunikácie materskej školy a rodiny. O tom aké formy využíva materská škola , v ktorej autorka prcuje, je záverečná práca.
Mgr. Jaroslava Zdanowská;Názov práce: Pravidlá slušnej komunikácie;Anotácia: V sociálnej komunikácii existujú určité pravidlá, ktoré je potrebné pre úspešnú komunikáciu dodržiavať.
Mgr. Mária Nadžadyová;Názov práce: Rodina ako faktor ovplyvňujúci výchovu;Anotácia: Ako ovplyvňovala rodina výchovu dieťaťa z historického aspektu pojednáva záverečná práca autorky.
Bc. Mária Tomková;Názov práce:Význam spolupráce rodiny a školy;Anotácia:Materská škola aj rodina prechádzajú podobne ako spoločnosť zmenami, ktoré prinášajú zmeny vo výchovnovzdelávacej činnosti. Cieľom práce je poukázať na význam spolupráce školy a rodiny.
PaedDr. Adriana Luteránová; Názov práce;Účasť rodičov na projektoch školy;Anotácia: Autorka približuje projekt materskej školy Deň starých materí, priebeh, príprava prebiehala za prítomnosti a s pomocou rodičov.