Občianske združenie


Absolventi 2017

Partnerstvo a spolupráca materskej školy a rodiny 904/2012-KV

Martina Ihnátová;Názov práce: Spolupráca s rodinou na úrovni materskej školy;Anotácia: Škola má byť v spolupráci iniciatorom. Aby vznikol partnerský vzťah je potrebné rozvíjať spoluprácu na formálnej aj neformálnej úrovni.

Mgr. Martina Biščáková;Názov práce: Verbálna komunikácia s rodinou;Anotácia: Materská škola poskytuje viacero možností pre verbálnu komunikáciu, čo je oproti inym stupňom vzdelávania výhodou. Najlepšie je však o vážnych veciach rozprávať v čase vopred určenom, aby bol dostatočný priestor na informácie o dieťati.

Mgr. Iveta Kimáková;Názov práce: Neformálna spolupráca s rodinou;Anotácia: Dôveru rodičov je veľmi ťažké získať. Nápomocnými sú aktivity, ktoré materská škola počas roka organizuje a ktorých sa rodičia zúčasťňujú.

Alica Petraníková;Názov práce: Pomoc rodičov pri organizácii podujatí v materskej škole;Anotácia: Podujatia v materskej škole organizované počas roka sú vynikajúcim prostriedkom pre vytvorenie pozitívnych vzťahov s rodičmi.

Materská škola ako súčasť školskej sústavy 905/2012-KV

Mgr. Mária Kubová; Názov práce: Prevádzkový poriadok materskej školy;Anotácia: Materská škola sa okrem zákonov platných v školstve riadi aj inými zákomni. Jedným z nich je aj zákon MZ o ochrane zdravia ľudí, podľa ktorého musí mať škola alebo ŠZ vypracovaný prevádzkový poriadok.

Alica Petraníková;Názov práce: Organizácia výchovy a vzdelávania v škole v prírode;Anotácia:Škola v prírode umožňuje deťom aj učiteľom osobitú interakciu v novom prostredí. Príroda poskytuje množstvo možnosti a podnetov pre zážitkové učenie detí.

Nadané deti v materskej škole 903/2012-KV

Edita Mikušová;Názov práce: Druhy nadania a možnosti rozvíjania nadania v materskej škole;Anotácia: Nadanie v predškolskom veku sa ešte veľmi ťažko diagnostikuje. Sú však deti, ktoré sa od ostatných odlišujú vo vedomostiach, ale aj výtvarných, hudobných a šporových schopnostiach. Ako rozvíjať tieto predpoklady pojednáva záverečná práca autorky.

Alica Petraníková;Názov práce: Výchova a vzdelávanie intelektovo nadaného dieťaťa;Anotácia: Autorka v práci popisuje vlastnú skúsenoť s výchovou a vzdelávaním intelektovo nadaného dieťaťa. Poukazuje na pozitíva ale aj negatíva, s ktorými sa stretla.

Vlasta Poništová;Názov práce: Druhy nadania a možnosti rozvíjania nadania v materskej škole;Anotácia: Autorka popisuje rôzne druhy nadania a poukazuje na možností, ktoré poskytuje materská škola pri rozvíjania nadania týchto detí.

Mgr. Viera Radošová;Názov práce: Možností rozvíjania nadania v materskej škole;Anotácia: Autorka popisuje rôzne druhy nadania a poukazuje na možností, ktoré poskytuje materská škola pri rozvíjania nadania týchto detí.