Občianske združenie


Absolventi 2016

Partnerstvo a spolupráca materskej školy a rodiny 904/2012-KV

Mgr. Ľudmila Koberová;Názov práce:Spolupráca s rodičmi na úrovni materskej školy;Anotácia:V práci sú uvedené ukážky aktivít kooperácie materskej školy a rodiny, ktorej cieľom je mtivovať rodičov k priamej účasti na činnostiach a aktivitách triedy.
Dáša Handlovičová;Názov práce: Spolupráca s rodičmi na úrovni materskej školy;Anotácia: Práca poukazujena špecifiká, ktoré uplatňuje materská škola v spolupráci s rodinou.Vyjadruje potrebu stretávať sa s rodičmi a plánovať spoločné aktivity.
Renáta Tigchleaar;Názov práce:Spolupráca s rodičmi na úrovni triedy; Anotácia:V práci je opísaná spolupráca školy s rodičmi a starými rodičmi na úrovni tried, smerujúca k prospechu detí.
Bc.Martina Vargová;Názov práce: Spolupráca s rodičmi na úrovni materskej školy;Anotácia: Autorka prezentuje vlastnú skúsenosť s o spoluprácou s rodičmi, poukazuje na úskalia pozitívneho rozvoja vzťahov.
Mgr.Martina Germušková;Názov práce:Komunikácia s rodinou - komunikačné bariéry;Anotácia: V práci sú uvedené problémy, ktoré môžu negatívne ovplyvniť komunikáciu učiteľov a rodičov detí so zdravotným postihnutím.
Oľga Štefanovová;Názov práce:Spolupráca s rodičmi na úrovni materskej školy;Anotácia: Spolupráca s rodičmi tvorí základ dobrých vzťahov školy a rodiny a podporuje účasť rodiny na edukačnom procese.

Mgr. Tokárová Emília;Názov práce:Spolupráca s rodičmi na úrovni triedy;Anotácia: Autorka sa v práci zaoberá komunikáciou s rodinou a rôznymi formami spolupráce. Zaoberá sa participáciou rodiny na živote MŠ. 
Mgr. Mária Bakoňová;Názov práce: Spolupráca s rodičmi na úrovni materskej školy;Anotácia:Pri výchove a vzdelávaní detí  sú dôležité dve inštitúcie rodina a škola. Autorka ponúka osvedčené formy spolupráce s rodinou.
Monika Fabiánová;Názov práce:Tematické stretnutia s rodičmi;Anotácia:Práca sa zaoberá dôležitými témami edukácie,s ktorými sa stretávajú rodičia a učiteľky.Vzájomná jednotnosť a súčinnosť je jedným z predpokladov dosiahnutia cieľov predprimárneho vzdelávania.
Mgr. Terézia Šebešová;Názov práce: Práva dieťaťa predškolského veku;Anotácia:V práci autorka uvádza podrobnosti o právach dieťaťa v materskej škole, ktoré uvádza školský zákon.
Bc. Tatiana Bolešová;Názov práce:Práva dieťaťa predškolského veku;Anotácia:V práci autorka uvádza právach dieťaťa v materskej škole, ktoré uvádza školský zákon.
Martina Siváková;Názov práce:Komunikácia s rodinou -komunikačné bariéry;Anotácia: Komunikáciu s rodinou môžu sťažiť komunikačné bariéry, ktoré sa vytvárajú vedome, alebo nevedome. Ako tieto bariéry prekonávať ponúka autorka vo svojej práci.
Marta Kozáková;Názov práce:Spolupráca s rodičmi na úrovni triedy;Anotácia: práca ponúka aktivity s rodičmi, tak ako ich realizujú v materskej škole kde pracuje.
Mgr. Mária Kissová;Názov práce:Pravidlá slušnej komunikácie;Anotácia: Aby bola komunikácia s rodinou úspešná je potrebné dodržiavať určité pravidlá
Ing. Mária Glovová;Názov práce: Formálna a neformálna komunikácia;Anotácia: Ako využívať rôzne formy komunikácie počas roka v materskej škole - ponúka autorka návod.
Mgr. Katarína Hreháčová;Názov práce: Komunikácia s rodinou-komunikačné bariéry;Anotácia:Komunikáciu s rodinou môžu sťažiť komunikačné bariéry, ktoré sa vytvárajú vedome, alebo nevedome. Ako tieto bariéry prekonávať ponúka autorka vo svojej práci.
Bc. Viera Cipalová;Názov práce: Spolupráca s rodinou na úrovni MŠ;Anotácia:Aké aktivity realizovať počas roka, aby bola spolupráca účinná a obojstranná - ponuka autorka vo svojej práci.
Katarína Ondeková;Názov práce: Spolupráca s rodinou na úrovni MŠ;Anotácia: Autorka ponáúka vo svojej práci aktovity, ktoré je možné reailzovať s rodičmi počas roka.
Bc. Zuzana Kubíková;Názov práce: Formy spolupráce a príprava stretnutí s rodinou;Anotácia: Aby boli stretnutia s rodičmi úspešné, je potrebné venovať ich organizácii dostatok času.
Marta Gajdošová;Názov práce: Spolupráca s´rodičmi na úrovni MŠ;Anotácia: Ako realizovať spoluprácu s rodičmi počas roka a ako aktivizovať rodičov v aktivitách - ponúka autorka vo svojej práci.
Eva Filipková;Názov práce: Komunikácia s rodinou-komunikačné bariéry;Anotácia: Komunikačné bariéry často narušajú priamu komunikáciu. ako jej predchádzať poukazuje autorka vo svojej práci.
Mgr. Marcela Rovderová;Názov práce:Vedenie triednej dokumentácie;Anotácia: Autorka poukazuje na dokumentáciu, ktorú sú povinné viesť učiteľky o dieťati a o ďalšej dokumentácii, ktorú určuje školská legislatíva.
Bc. Iveta Lesňáková;Názov práce:Komunikácia s rodinou - komunikačné bariéry;Anotácia: V komunikácii s rodinou dieťaťa môže dôjsť k nedorozumeniam, ktoré spôsobujú komunikačné bariéry.
Mgr. Silvia Komárová;Názov práce:Komunikácia s rodinou-komunikačné bariéry;Anotácia: Komunikácia a jej formy môžu u niekoho vytvárať bariéry a takto môže dôjsť k nedorozumeniam - ako ich odstrániť rieši práca autorky.
Marta Šinaľová;Názov práce: Spolupráca s rodičmi na úrovni MŠ; Anotácia: Aj málotriedne materské školy môžu mať kvalitnú spoluprácu s rodinou. Učiteľky musia vytvárať priestor pre spoluprácu najmä v dňoch pracovného pokoja resp. večer. Ako riešiť tieto otázky -ponúka autorka.
Mgr. Martina Gazdíková;Názov práce:Formálna a neformálna spolupráca s rodinou;Anotácia: Spolupráca vyžaduje uplatňovať rôzne formy, aby bola úspešná.
Mgr. Slávka Hromjáková;Názov práce:Formálna a neformálna spolupráca MŠ s rodinou detí;Anotácia: Autorka rozoberá rôzne formy spolupráce, tak ako ju realizujú v materskej škole kde pracuje.
Mgr. Janka Ivanková;Názov práce:Komunikácia s rodinou - komunikačné bariéry;Anotácia: Komunikácia a jej formy môžu u niekoho vytvárať bariéry a takto môže dôjsť k nedorozumeniam - ako ich odstrániť rieši práca autorky.
Mária Saloňová;Názov práce:Spolupráca s rodičmi na úrovni materskej školy;Anotácia:Málotriedne materské školy môžu mať kvalitnú spoluprácu s rodinou. Učiteľky musia vytvárať priestor pre spoluprácu najmä v dňoch pracovného pokoja resp. večer. 
Jana Kozáková;Názov práce: Spolupráca s rodičmi na úrovni materskej školy;Anotácia: Autorka popisuje aké formy spolupráce využívajú v súkromnej materskej škole kde pracuje.
Gabriela Gregorovičová;Názov práce: Práva dieťaťa predškolského veku;Anotácia: V práci autorka uvádza podrobnosti o právach dieťaťa v materskej škole, ktoré uvádza školský zákon.
Helena Petríková;Názov práce:Spolupráca s rodičmi na úrovni MŠ;Anotácia:  Ako realizovať spoluprácu s rodičmi počas roka a ako aktivizovať rodičov v aktivitách - ponúka autorka vo svojej práci.
Jana Ďuríková;Názov práce:Spolupráca s rodičmi na úrovni materskej školy;Anotácia:Málotriedne materské školy môžu mať kvalitnú spoluprácu s rodinou. Učiteľky musia vytvárať priestor pre spoluprácu aj v dňoch pracovného pokoja a tiež spolupracovať pri organizácii s obcou. 
Alžbeta Ogurčáková;Názov práce:Neformálna spolupráca s rodinou;Anotácia: Neformálna spolupráca s rodičmi a účasť na aktivitách usporiadaných školou - to je priestor pre vznik kvalitných vzťahov školy a rodiny.
Bc. Anna NEuvirthová;Názov práce:Spolupráca s rodičmi na úrovni materskej školy: V práci sa poukazuje na rôzne formy spolupráce počas roka.
Bc. Adela Jendereková;Názov práce:Komunikácia s rodinou-kamunikačné bariéry;Anotácia: Komunikácia s rodinou je veľmi dôležitá. Ak vznikajú bariéry môže dôjsť k nedorozumeniam. 
Mgr. Valéria Hozzová;Názov práce: Spolupráca s rodinou na úrovni materskej školy;Anotácia:Cieľom práce je poukázať na spoluprácu, jej význam, formy a poukázať na dôležitosť kvality spolupráce medzi MŠ a rodinou.
Vadimíra Vaňková;Názov práce:Spolupráca s rodičmi na úrovni triedy;Anotácia: Cieľom autorkinej práce bolo sprostredkovať vlastné skúsenosti v oblasti spolupráce s rodinou.
Žofia Rečková;Názov práce: Práva dieťaťa predškolského veku;Anotácia: Ľudstvo je povinné dať dieťaťu nejlepšie čo má.
Mgr. Natália Vargová;Názov práce: Práva dieťaťa predškolského veku;Anotácia:Každé dieťa má právo na lásku, zdravie a jedlo. Práca sa zaoberá Deklaráciou práv dieťaťa. 
Miroslava Herčková;Názov práce:Komunikácia s rodinou-komunikačné bariéry;Anotácia: Komunikácia  školy s rodinou je veľmi dôležitá. Ak vznikajú bariéry môže dôjsť k nedorozumeniam, autorka sa v práci zaoberá témou ako prekonať prekážky v komunikácii.
Mgr. Elena Švecová;Názov práce: Tematické stretnutia s rodičmi; Anotácia: Spolupráca s rodinou je dôležitá, aby boli vzťahy čo najlepšie napomáhajú im neformálne stretnutia, ktoré sú organizované na rôzne témy.
Mgr. Edita Jasiková;Názov práce:Spolupráca s rodinou na úrovni materskej školy;Anotácia:Cieľom práce je poukázať na spoluprácu, jej význam, formy spolupráce. Práca poukazuje na dôležitosť kvality spolupráce medzi MŠ a rodinou.
Mária Beslerová;Názov práce:Účasť rodičov na aktivitách triedy;Anotácia: Autorka sa zaoberá aktivitami, ktoré pre rodičov organizuje škola počas roka a špecificky popisuje cyklotúru, ktorú tradične organizujú v MŠ.
Ľubomíra Leščáková;Názov práce: Spolupráca s rodičmi na úrovni MŠ; Anotácia: V práci sa poukazuje na rôzne formy spolupráce počas roka, ktoré sa realizujú v materskej škole kde pracuje autorka.
Anna Dojčáková; Názov práce:Formy spolupráce a príprava stretnutí s rodinou;Anotácia: Aby boli stretnutia s rodičmi úspešné, je potrebné venovať ich organizácii dostatok času.
Anna Konkoľová;Názov práce: Práva a povinností zákonných zástupcov dieťaťa;Anotácia: Práca sa zaoberá zákonnými právami a povinnosťami, ktoré sú upravené v školskom poriadku MŠ.
Alena Orlovská;Názov práce: Spolupráca materskej školy a rodiny;Anotácia: Autorka všeobecne popisuje rôzne formy spolupráce školy a rodiny, ktoré môže MŠ realizovať počas školského roka.
Mgr. Mária Bujňáková;Názov práce: Komunikácia s rodinou - komunikačné bariéry;Anotácia:Komunikácia  školy s rodinou je veľmi dôležitá. Ak vznikajú bariéry môže dôjsť k nedorozumeniam, autorka sa v práci zaoberá témou ako prekonať prekážky v komunikácii.
Bc. Zuzana Hutníková;Názov práce: Písomná komunikácia a jej formy;Anotácia: V materskej škole sa okrem priamej komunikácie často využíva aj písomná forma - o akú komunikáciu ide pojednáva autorka v práci.
Anna Šuhajová;Názov práce: Práva dieťaťa predškolského veku;Anotácia: V práci autorka uvádza podrobnosti o právach dieťaťa v materskej škole, ktoré uvádza školský zákon. 
Beáta Arendáčová;Názov práce:Účasť rodičov na projektoch MŠ;Anotácia: Materská školy majú v školských vzdelávacích programoch aj vlastné projekty, ktoré rátajú s priamou účasťou a podporou rodičov. 
Mgr. Ivana Matfiaková;Názov práce:Účasť rodičov na aktivitách triedy;Anotácia: Autorka sa zaoberá aktivitami, ktoré pre rodičov organizuje škola počas roka , ktorú tradične organizujú.
Bc. Silvia ŠunováDiS.;Názov práce:Aktivity podporujúce partnerstvo a spoluprácu;Anotácia: Rodičia veľmi radi prídu na aktivity do materských škôl, ak sa priamo podiľajú na ich príprave.
Mgr. Monika Bukovičová;Názov práce: Účasť rodičov na riadení materskej školy;Anotácia: Rodičia majú možnosť podieľať sa na riadení školy prostredníctvom rady školy a rady RZ.
Mgr. Mária Miňová;Názov práce: Partnerstvo a spolupráca materskej školy a rodiny;Anotácia: Partnerstvo je vyššia forma spolupráce s rodinou. Aby taký vzťah mohol vzniknúť je potrebné postupnými ktokmi nadobudnúť vzájomnú dôveru a porozumenie z oboch strán.
Ing. Alena Želonková;Názov práce: Práva dieťaťa predškolského veku;Anotácia: V práci autorka uvádza podrobnosti o právach dieťaťa v materskej škole, ktoré uvádza školský zákon.
Mgr. Andrea Doničová;Názov práce:Spolupráca s rodičmi na úrovni triedy; Anotácia:V práci je opísaná spolupráca školy s rodičmi a starými rodičmi na úrovni tried, smerujúca k prospechu detí.
Zdenka Pavlovská;Názov práce:Pomoc rodičov pri organizácií podujatí v MŠ;Anotácia:Ak sa na príprave podujetí zúčastňujú rodičia, pomáha to zlepšiť vzájomnú dôveru.
Anna Habiňáková;Názov práce:Spolupráca s rodičmi na úrovni triedy;Anotácia: Cieľom autorkinej práce bolo sprostredkovať vlastné skúsenosti v oblasti spolupráce s rodinou.
Bc.Tatiana Rozmošová;Názov práce:Spolupráca s rodičmi na úrovni MŠ;Anotácia: V materskej škole sa realizujú podujatia na úrovni triedy ale aj spoločné na úrovni materske školy. Napomáha to vytváraniu priateľstiev aj mimo triedu. 
Stela Kačalová;Názov práce: Pomoc rodičov pri organizácii podujatí v MŠ;Anotácia:Príprava podujatí je oveľa jednoduchšia ak sa na nej zúčastňujú rodičia, pomáha to zlepšiť vzájomnú dôveru.
Mária Rusiňková;Názov práce: Spolupráca s rodičmi na úrovni MŠ;Anotácia: V materskej škole sa realizujú podujatia na úrovni triedy ale aj spoločné na úrovni materske školy.
 
 

Materská škola ako súčasť školskej sústavy 905/2012-KV

Oľga Štefanovová;Názov práce: Požiadavky na osobnosť učiteľa;Anotácia: Povolanie učiteľa si vyžaduje osobité požiadavky na jeho osobnosť. Rozoberá typológiu učiteľov i pedeutológiu - náuku o učiteľovi. 
Mgr. Slávka Kovalčíková;Názov práce:Dokumentácia dieťaťa materskej školy;Anotácia: Práca pojednáva o dokumentácii, ktorú je povinná o dieťati viesť v zmysle platnej legislatívy MŠ.
Bc. Renáta Gondová;Názov práce:Škola v prírode ako súčasť školského vzdelávacieho programu;Anotácia: Autorka ponúka návod ako organizovať školu v prírode podľa platnej legislatívy.V druhej časti vymedzuje edukačný proces a tvorbu ŠkVP.
Mgr. Iveta Feťková Olenočinová;Názov práce: Organizácia výchovy a vzdelávania v materskej škole;Anotácia:Organizácia  výchovy a vzdelávania v MŠ pre deti s autizmom má svoje špecifiká, o ktorých v práci píše.
Bc. Tatiana Bolešová;Názov práce:Požiadavky na osobnosť učiteľa;Anotácia: Povolanie učiteľa si vyžaduje osobité požiadavky na jeho osobnosť, zvlášť osobnosť učiteľky MŠ. 
Mária Saloňová;Názov práce:Prevádzkový poriadok v materskej škole;Anotácia: Prevádzkový poriadok vytvára predpoklady pre zdravo fungujúcu organizáciu.
Jana Kozáková;Názov práce:Vedenie triednej dokumentácie;Anotácia:Práca pojednáva o dokumentácii, ktorú je povinná o dieťati viesť v zmysle platnej legislatívy triedna učiteľka a učiteľka v triede. 
Gabriela Gregorovičová;Názov práce: Prijímanie detí do materskej školy;Anotácia: Autorka sa zaoberá v práci prijímaním detí do súkromnej materskej škole, v ktorej je riaditeľkou a poukazuje na kritériá pri prijímaní.
Dana Tomiščáková;Názov práce: Vedenie triednej dokumentácie;Annnnnotácia:Práca sa zaoberá povinnosu dokumentáciou,ktorú je povinná vuesť učiteľka MŠ
Mgr. Magdaléna Zavillová;Názov práce: Prevádzková poriadok materskej školy;Anotácia: Práca pojednáva o prevádzkovom poriadku, ktorý je povinná vypracovať MŠ v zmysle zdrav. legislatívy.
Helena Petríková;Názov práce: Práva a povinností rodičov v školskom poriadku;Anotácia: Školský poriadok vypracuje riaditeľka školy a upravuje v ňom práva a povinností rodičov. Je však záväzny pre všetkých.
Zuzana Martonová;Názov práce: Kompetencia učiteľa v materskej škole;Anotácia: Povolanie učiteľa si vyžaduje špecifické kompetencie, učiteľ v MŠ musí mať ešte špecifické kompetencie, ktoré uplatňuje vo vzťahu k deťom.
Mgr. Edita Jasiková;Názov práce: Postavenie MŠ v sústave škôl a školksých zariadení;Anotácia: Autorka popisuje postavenie materských škôl od ich vzniku po dnešnú dobu a ich premenu v čase.
Bc. Žofia Rečková;Názov práce: Organizácia výchovy a vzdelávania v MŠ;Anotácia: Autorka rozoberá organizačné formy, ktoré realizuje v MŠ počas dňa.
Ľubomíra Leščáková;Názov práce: Organizácia výchovy a vzdelávania v škole v príroe;Anotácia: Autorka popisuje z vlastných skúseností organizáciu výchovy a vzdelávania v škole v prírode a  význam organizovania pobytu v škole v prírode.
Anna Dojčáková;Názov práce: Prijímanie detí do MŠ;Anotácia: Práca sa zaoberá postupom pri prijímaní detí v súlade s legislatívou a kritériami, ktoré je možné pri prijímaní detí uplatňovať.
Alena Orlovská;Názov práce: Materská škola ako súčasť školskej sústavy;Anotácia: V práci sa poukazuje na postavenie MŠ v sústave škôl a v legislatíve všeobecne.  
Stela Kačalová;Názov práce:Organizácia výchovy a vzdelávania v škole v prírode;Anotácia: Organizovať školu v prírode podľa platnej legislatívy vyžaduje dôslednú prípravu a organizáciu výchovy a vzdelávania tak, aby bola v súlade so ŠkVP.
 

Nadané deti v materskej škole 903/2012-KV

Mgr. Jana Ivanková;Názov práce:Druhy nadania a možnosti rozvíjania nadania v materskej škole;Anotácia: Autorka sa zaoberá rôznym nadaním, ktoré sa vyskytujú u detí v materskej škole.
Mária Saloňová;Názov práce:Osobnosť intelektovo nadaných detí;Anotácia: Už v predškolskom veku je možné rozlíšiť deti s nadaním. Aj keď sú nadané neznamená, že nemajú problémy. Ako rozvíjať ich osobnosť poukazuje autorka v práci.
Jana Kozáková;Názov práce: Druhy nadania a možnosti rozvíjania nadania v materskej škole;Anotácia: Autorka sa zaoberá rôznym nadaním, ktoré sa vyskytujú u detí v materskej škole.
Gabriela Gregorovičová;Názov práce:Metódy rozvíjania intelektového nadania dieťaťa v materskej škole;Anotácia:Autorka popisuje metódy, ktoré využila pri práci s nadaným dieťaťom. 
Zuzana Martonová;Názov práce:Dedičnosť a prostredie a ich vplyv na rozvoj intelektového nadania dieťaťa;Anotáci: Autorka poukazuje ako môže dedičnosť a prostredie ovplyvniť rozvoj nadania dieťať.
Mgr. Lucia Šumanová-Hreblay;Názov práce: Osobnosť intelektovo nadaného dieťaťa, nadané dieťa a Aspergerov syndr´m;Anotácia: Práca poukazuje na prácu s nadaným dieťaťom, ktoré má Aspergerov syndróm.
Mgr. Slávka Hromjaková;Názov práce: Druhy nadania a možnosti rozvíjania nadania v materskej škole;Anotácia: Autorka sa zaoberá rôznym nadaním, ktoré sa vyskytujú u detí v materskej škole.
Jana Ďuríková;Názov práce:Druhy nadania a možnosti rozvíjania nadania v materskej škole;Anotácia: Deti v predškolskom veku je ťažko diagnostikovať, ale sú deti, ktoré sa svojim  nadaním odlišujú od ostatných detí v materskej škole.
Dana Tomiščáková;Názov práce:Druhy nadania a možnosti rozvíjania nadania v materskej škole;Anotácia: Autorka sa zaoberá rôznym nadaním, ktoré sa vyskytujú u detí v materskej škole. Vychádza z vlastných skúsenosti.
Anna Lopatová;Názov práce: Identifikácia a výber nadaných detí v materskej škole;AnotáciaDiagnostikovanie 
nadaných detí v materskej škole  je veľmi.
Mgr. Edita Jasiková;Názov práce:Intelektovo nadané deti v školskej legislatíve;Anotácia: Na intelektovo nadané deti sa vzťahuje školský zákon a tež vyhláška o nadaných deťoch. Autoka poukazuje na možností vzdelávania nadaných detí v súlade so školskou legislatívou.
Alena Orlovká;Názov práce: Nadané deti v MŠ;Anotácia: Nadané deti sa v MŠ ešte ťažko identifikujú, sú však indície, ktoré je možné pozorovať. Dôležité je s týmito deťmi individuálne pracovať.
Stela Kačalová;Názov práce: Práca s intelektovo nadaným dieťaťom v MŠ;Anotácia: V materskej škole je ťažko identifikovať intelektovo nadané dieťa. S pomocou psychológov je možné uplatňovať postupy pre rozvoj jeho osobnosti.
 

Spolupráca školy a rodiny 1337/2014-KV

Mgr. Iličková Marta;Názov práce: Formálna a neformálna spolupráca s rodičmi;Anotácia: Autorka popisuje aké formy spolupráce je možné uplatniť v základnej škole.

Mgr. Cyril Krinický;Názov práce:Práva a povinností žiakov a rodičov v školskom poriadku;Anotácia: Ako sa uplatňuje legislatívne vymedzenie práva a povinností žiakov a rodičov v školskom poriadku školy je predmetom práce autora.

Mgr. Iveta Kellemes;Názov práce:Účasť rodičov na aktivitách triedy;Anotácia: Aby bola zabezpečená účasť rodičov na aktivitách triedy, je dôležité dôkladne ich pripraviť.

Ing.Vilimová Katarína;Názov práce:Práva a povinnosti rodičov;Anotácia: Práva a povinnosti rodičov, tak ako sú upravené v školskej legislatíve a školskom poriadku

Mgr. Lucia Balogová;Názov práce:Pravidlá slušnej komunikácie;Anotácia:Aby bola komunikácia úspešná, musia sa dodržiavať určité zásady a pravidlá.

Mgr. Katarína Frenová;Názov práce:Pravidlá slušnej komunikácie: Komunikácia s rodinou vyžaduje určité pravidlá, úctu a trpezlivosť. Rodičia musia pochopiť, že všetko v škole sa deje v záujme ich dieťaťa.

Mgr. Zuzana Sláviková;Názov práce:Formy písomnej komunikácie s rodinou;Anotácia: Komunikácia s rodinou môže byť aj v neverbálnej roviny,.Hlavne v ZŠ, kde nie je denný kontakt s rodičmi. Aké formy písomnej komunikácie sa dajú uplatniť pojednáva autorka vo svojej práci.

Mgr. Emil Muľ;Názov práce:Práva a spovinnosti rodičov;Anotácia: Práva a povinnosti rodičov, tak ako sú upravené v školskej legislatíve a školskom poriadku - rozoberá autor.

Mgr. Daniela Guzová;Názov práce:Školský časopis ako forma písomnej komunikácie;Anotácia:Jednu z foriem písomnej komunikácie školský časopis - jeho tvorbu a úspešnosť popisuje vo svojej práci autorka.

Mgr. Lenka Dirová;Názov práce:Práva a povinnosti rodičov;Anotácia: Ako sa v školskom živote uplatňujú práva a povinnosti rodičov, zvlášť z marginalizovanej komunity- poukazuje vo svojej práci autorka.

Mgr. Zuzana Guzová;Názov práce:Práva dieťaťa v škoskom systémeAnotácia: Práca poukazuje na práva dieťaťa ukotvené v dohovore a ich uplatňovanie v školskom systéme - školskej legislatíve.

Mgr. Erika Bodnárová;Názov práce: Komunikácia s rodinou - komunikačné bariéry;Anotácia:Komunikácia a jej formy môžu u niekoho vytvárať bariéry a takto môže dôjsť k nedorozumeniam - ako ich odstrániť rieši práca autorky.

PaedDr. Anna Kocúrová;Názov práce:Práva dieťaťa v školskom systéme;Anotácia: Práca poukazuje na práva dieťaťa ukotvené v dohovore a ich uplatňovanie v školskom systéme - školskej legislatíve.

Mgr. Katarína Obyšovská;Názov práce:Príprava stretnutí s rodičmi;Anotácia: Ako pripraviť stretnutie s rodičmi aby boli úspešné a aby sa ich rodičia radi zúčastňovali si vyžaduje dôkladnú prípravu.

Mgr. Valéria Krempaská;Názov práce:Školský časopis -forma písomnej komunikácie;Anotácia:JPísomná komunikácia s rodinou môže byť účinná aj vtedy, keď škola vydáva školský časopis, prostredníctvom ktorého rodičia dostávajú dostatok informácií.

Mgr. Katarína Štempelová;Názov práce:Písomná komunikácia a jej formy; Anotácia: Komunikácia s rodinou je jeden z predpokladov školskej úspešnosti. V práci ppopisuje jednu z foriem komunikácie a to písomnú.

Mgr. Soňa Šefčovičová;Názov práce: Práva a povinností rodičov a žiakov v školskom poriadku;Anotácia: Školský poriadok ako interný dokument školy vydáva riaditeľ v zmysle platných predpisov, kde sú rozpracované práva a povinností žiakov a rodičov.

Mgr. Jana Pšenáková;Názov práce: Tematické stretnutia s rodičmi; Anotácia: Neformálne stretnutia s rodičmi dávajú priestor škole lepšie poznať vzťahy v rodine. Autorka popisuje niekoľko takých aktivít, ktoré je možné v škole realizovať.

Mgr. Peter Švaňa;Názov práce:Písomná komunikácia s rodinou; Anotácia: Autor v práci navrhuje rôzne možnosti písomnej komunikácie s rodinou.

Mgr. Dana Lacková;Názov práce: Práva dieťaťa v školskom systéme;Anotácia:V práci autorka popisuje základné dokumenty týkajúce sa ochrany ľudských práv, podrobne rozoberá školský poriadok, v ktorom sú obsiahnuté práv žiakov.

Mgr. Katarína Porembová;Názov práce:Formálna a neformálna spolupráca s rodinou;Anotácia: V práci sa autorka venuje dôležitosti vzťahu rodiny a školy. Účasť rodičov na aktivitách sa zvýši ako budú príjemné pre obe strany.

Mgr. Michaela  Košinová;Názov práceKomunikácia s rodinou - komunikačné bariéry;Anotácia:Komunikácia a jej formy môžu u niekoho vytvárať bariéry a takto môže dôjsť k nedorozumeniam - ako ich odstrániť rieši práca autorky.

Mgr. Lenka Vargová;Názov práce: Formálna a neformálna spolupráca s rodinou;Anotácia:Rodina je dôležitým partnerom školy, vzájomná spolupráca je nevyhnutná. V práci autorka popisuje možnosti formálnej a neformálnej kooperácie školy s rodinou.

Mgr. Filip Vojtek;Názov práce:Písomná komunikácia a jej formy;Anotácia: Škola a rodina ako dva navzájom prepojené svety vytvárajú mikrosvet každého žiaka. Aké fomry písomnej komunikácie v tomto mikrosvete môžu fungovať popisuje autor v práci.

Mgr. Martina Ignácová;Názov práce: Práva dieťaťa v školskom systéme;Anotácia:V práci autorka popisuje základné dokumenty týkajúce sa ochrany ľudských práv, podrobne rozoberá školský poriadok, v ktorom sú obsiahnuté práva žiakov.

Miloš Vojtko;Názov práce:Komunikácia s rodinou - komunikačné bariéry;Anotácia:Komunikácia a jej formy môžu u niekoho vytvárať bariéry a takto môže dôjsť k nedorozumeniam - ako ich odstrániť rieši práca autora.

Mgr. Viktor Zeher;Názov práce:Pravidlá slušnej  komunikácie;Anotácia: Záverečná práca pojednáva o pravidlách slušnej komunikácie učiteľa s  rodinou.

Mgr. Zuzana Čekanová;Názov práce:Pravidlá slušnej  komunikácie;Anotácia: Záverečná práca pojednáva o pravidlách slušnej komunikácie učiteľa s  rodinou a jej potrebu pre spoluprácu.

Mgr.Beáta Luptáková;Názov práce:Komunikácia s rodinou - komunikačné bariéry;Anotácia:Komunikácia a jej formy môžu u niekoho vytvárať bariéry a takto môže dôjsť k nedorozumeniam - ako ich odstrániť rieši práca autora.

Mgr.Andrea Porubänová;Názov práce:Písomná komunikácia a jej formy;Anotácia: Škola a rodina ako dva navzájom prepojené svety vytvárajú mikrosvet každého žiaka. Aké formy písomnej komunikácie je možné využívať v škole popisuje autorka v práci.

RNDr.Erika Račková;Názov práce: Tematické stretnutia s rodičmi; Anotácia: Neformálne stretnutia s rodičmi dávajú priestor škole lepšie poznať vzťahy v rodine. Autorka popisuje aktivíty, ktoré je možné v škole realizovať.

Mgr.Danica Slašťanová;Názov práce: Práva a povinností rodičov;Anotácia: Školský poriadok ako interný dokument školy vydáva riaditeľ v zmysle platných predpisov, kde sú rozpracované práva a povinností žiakov a rodičov.

RNDr. Dana Macková;Názov práce:Pravidlá slušnej  komunikácie;Anotácia: Práca pojednáva o pravidlách slušnej komunikácie učiteľa s  rodinou a jej potrebu pre úspešnú spoluprácu.

PaedDr. Gabriela Stanayová;Názov práce:Komunikácia s rodinou - komunikačné bariéry;Anotácia:Komunikácia a jej formy môžu u niekoho vytvárať bariéry a takto môže dôjsť k nedorozumeniam.

Mgr. Dana Onderová;Názov práce:Písomná komunikácia a jej formy;Anotácia: Škola a rodina ako dva navzájom prepojené svety vytvárajú mikrosvet každého žiaka. Aké formy písomnej komunikácie je možné využívať popisuje autorka v práci.

Mgr. Mária Nasterová;Názov práce:Komunikácia s rodinou - komunikačné bariéry;Anotácia:Komunikácia a jej formy môžu u niekoho vytvárať bariéry, ako pomôcť k úspešnému  prekonaniu bariér poukazuje autorka.

Mgr. Terézia Brezová;Názov práce:Pravidlá slušnej  komunikácie;Anotácia: Práca pojednáva o pravidlách slušnej komunikácie učiteľa s  rodinou a jej potrebu pre úspešnú spoluprácu.

MVDr.Eva Kapcárová;Názov práce:Komunikácia s rodinou - komunikačné bariéry;Anotácia:Komunikácia a jej formy môžu u niekoho vytvárať bariéry, ako pomôcť k úspešnému  prekonaniu bariér poukazuje autorka.

Mgr. Daniela Sobotková;Názov práce:Verbálna komunikácia s rodinou;Anotácia: Autorka prezentuje spôsoby úspešnej verbálnej komunikácie školy a rodiny.

Mgr. Soňa Adamčíková;Názov práce:Účasť rodičov na aktivitách triedy;Anotácia: Účasť rodičov v triede je veľmi pozitívne pre spoluprácu. Vytvára sa pozitívny vzťah medzi rodičmi a učiteľmi ale aj žiakmi.

RNDr. Veira Petnuchová;Názov práce :Účasť rodičov na aktivitách triedy;Anotácia: Účasť rodičov v triede je veľmi pozitívne pre spoluprácu. Táto spoluprýca sa teší veľkej obľube.

Mgr. Viera Urbanová;Názov práce:Účasť rodičov na aktivitách triedy;Anotácia: Účasť rodičov v triede je veľmi pozitívne pre spoluprácu. Vytvára sa pozitívny vzťah medzi rodičmi a učiteľmi.

Mgr. Zuzana Zozuličová;Názov práce:Tematické stretnutia s rodičmi; Anotácia: Neformálne stretnutia s rodičmi dávajú priestor škole lepšie poznať vzťahy v rodine. Autorka popisuje aktivíty, ktoré je možné v škole realizovať.

Mgr. Magdaléna Kopasová;Názov práce: Práva a povinností rodičov;Anotácia: Práva a povinnosti rodičov, tak ako sú upravené v školskej legislatíve a školskom poriadku - rozoberá autorka vo svojej práci.

Mgr. Anna Grušovská;Názov práce: Účasť rodičov na aktivitách triedy;Anotácia: Aby bola zabezpečená účasť rodičov na aktivitách triedy, je dôležité dôkladne ich pripraviť a tiež zaangažovať rodičov.   

Mgr. Martina Sarnovská;Názov práce:Práva dieťaťa v školskom systéme;Anotácia:V práci autorka popisuje základné dokumenty týkajúce sa ochrany ľudských práv, Dohovor a právach dieťaťa a podrobne rozoberá školský poriadok, v ktorom sú obsiahnuté práva žiakov.

PaedDr. Jarmila Briškárová;Názov práce: Práva a povinností rodičov;Anotácia: Školský poriadok ako interný dokument školy vydáva riaditeľ v zmysle platných predpisov, kde sú rozpracované práva a povinností žiakov a rodičov.

Mgr. Milan Švider;Názov práce:Pravidlá slušnej  komunikácie;Anotácia: Práca pojednáva o pravidlách slušnej komunikácie učiteľa s  rodinou a jej potrebu pre úspešnú spoluprácu.

Mgr. Janette Závacká;Názov práce:Práva dieťaťa v školskom systéme;Anotácia:V práci autorka popisuje základné dokumenty týkajúce sa ochrany ľudských práv, Dohovor a právach dieťaťa a podrobne rozoberá školský poriadok, v ktorom sú obsiahnuté práva žiakov.

Mgr. Katarína Balážová;Názov práce:Práva dieťaťa v školskom systéme;Anotácia:V práci autorka popisuje základné dokumenty týkajúce sa ochrany ľudských práv, Dohovor a právach dieťaťa a školský poriadok, v ktorom sú obsiahnuté práva žiakov.

Mgr. Eva Vysopalová;Názov práce:Komunikácia s rodinou - komunikačné bariéry;Anotácia:Komunikácia a jej formy môžu u niekoho vytvárať bariéry a takto môže dôjsť k nedorozumeniam. Ako ich odstrániť rieši práca autorky.

Ing. Jana Jakešová;Názov práce:Pravidlá slušnej  komunikácie;Anotácia: Práca pojednáva o pravidlách slušnej komunikácie učiteľa s  rodinou a jej potrebu pre úspešnú spoluprácu.

RNDr. Andrea Sedláková;Názov práce:Pravidlá slušnej  komunikácie;Anotácia: Komunikácia a jej pravidlá sú predpokladom učiteľa pre spoluprácu s  rodinou.

Mgr. Janetta Závacká;Názov práce:Práva dieťaťa v školskom systéme;Anotácia:V práci autorka popisuje základné dokumenty týkajúce sa ochrany ľudských práv, Dohovor a právach dieťaťa a školský poriadok, v ktorom sú obsiahnuté práva žiakov.

RNDr. Viera Petnuchová;Názov práce: Účasť rodičov na aktivitách triedy;Anotácia: Aby bola zabezpečená účasť rodičov na aktivitách triedy, je dôležité dôkladne ich pripraviť a tiež zaangažovať rodičov.   

Mgr. Katarína Balážová;Názov práce:Práva dieťaťa v školskom systéme;Anotácia:V práci autorka popisuje základné dokumenty týkajúce sa ochrany ľudských práv, Dohovor a právach dieťaťa a podrobne rozoberá školský poriadok, v ktorom sú obsiahnuté práva žiakov.

Mgr. Zita Meltzerová;Názov práce:Pravidlá slušnej  komunikácie;Anotácia: Práca pojednáva o pravidlách slušnej komunikácie učiteľa s  rodinou a jej potrebu pre úspešnú spoluprácu.

PaedDr. Mária Feckaninová;Názov práce:Pravidlá slušnej  komunikácie;Anotácia: Práca pojednáva o pravidlách slušnej komunikácie učiteľa s  rodinou a jej potrebu pre úspešnú spoluprácu.

Mgr. Renata Habčáková;Názov práce:Práva dieťaťa v školskom systéme;Anotácia:V práci autorka popisuje základné dokumenty týkajúce sa ochrany ľudských práv, Dohovor a právach dieťaťa a školský poriadok, v ktorom sú obsiahnuté práva žiakov.;

Mgr. Eva Vysopalová;Názov práce:Komunikácia s rodinou - komunikačné bariéry;Anotácia:Komunikácia a jej formy môžu u niekoho vytvárať bariéry, ako pomôcť k úspešnému  prekonaniu bariér poukazuje autorka.

Mgr. Ľuboslava Bozogáňová;Názov práce:Účasť rodičov na aktivitách triedy;Anotácia: Aby bola zabezpečená účasť rodičov na aktivitách triedy, je dôležité dôkladne ich pripraviť.

Mgr. Iveta Čičáková;Názov práce:Pravidlá slušnej  komunikácie;Anotácia: Práca pojednáva o pravidlách slušnej komunikácie učiteľa s  rodinou a jej potrebu pre úspešnú spoluprácu.

Mgr. Lívia Slovinská;Názov práce:Práva dieťaťa v školskom systéme;Anotácia:V práci autorka popisuje základné dokumenty týkajúce sa ochrany ľudských práv, Dohovor a právach dieťaťa a školský poriadok, v ktorom sú obsiahnuté práva žiakov.

Mgr. Blanka Kaňuková;Názov práce:Pravidlá slušnej komunikácie: Komunikácia s rodinou vyžaduje určité pravidlá, úctu a trpezlivosť. Rodičia musia pochopiť, že všetko v škole sa deje v záujme ich dieťaťa.

Mgr. Slávka Dankovičová;Názov práce:Komunikácia s rodinou - komunikačné bariéry;Anotácia:Komunikácia a jej formy môžu u niekoho vytvárať bariéry, ako pomôcť k úspešnému  prekonaniu bariér poukazuje autorka.

Mgr. Daniela Cicoňová;Názov práce: Práva dieťaťa v školskom systéme;Anotácia:V práci autorka popisuje základné dokumenty týkajúce sa ochrany ľudských práv, podrobne rozoberá školský poriadok, v ktorom sú obsiahnuté práva žiakov.

Mgr. Miriam Kirovová;Názov práce:Pomoc rodičov pri organizácii podujatí v škole;Anotácia: Na podujatia v škole sa žiaci tešia, no niekedy je ťažko získať rodičov na ich účasť o to je to jednoduchšie ak sa na ich príprave priamo zúčastnia.